Ράλι Ακρόπολις 2018: Αρχίζει το...ματς!

    

   Μπορεί τα τελευταία πέντε χρόνια να μην ανήκει στο WRC, μπορεί να μην συμμετέχουν οι κορυφαίοι οδηγοί, όπως άλλοτε, αλλά το Ράλι Ακρόπολις διεξάγεται. Και αυτό είναι η ευχάριστη είδηση. Αποτελεί μάλιστα τον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC), αλλά προσμετρά, αυτούσιο -στο σύνολο των τριών ημερών του, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, αλλά και στο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Επίκεντρο του αγώνα, για τρίτη χρονιά είναι η Λαμία, όπου βρίσκεται το σέρβις-παρκ.
  Αυτή που... συνδέει τον αγώνα με το ένδοξο παρελθόν του είναι η εκκίνηση κάτω από τον Ιερό βράχο της Ακρόπολης. Το πρώτο αυτοκίνητο ξεκινά στις 11.00 το πρωί της Παρασκευής για να ακολουθήσει στις 15.26 η Υπερειδική στον Ιππόδρομο του Μαρκόπουλου και η μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, η Θήβα των 30,53 χιλιομέτρων, στις 17:34.
Το Σάββατο 2/06 οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν δύο φορές τον κύκλο των τριών Ειδικών Διαδρομών «Νέα Άμφισσα», «Δροσοχώρι» και «Παλαιοχώρι-Μενδενίτσα» νότια της Λαμίας, επιστρέφοντας ενδιάμεσα στο σέρβις-παρκ της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας στις 13:52. Η Κυριακή 3/06 περιλαμβάνει επίσης δύο επαναλήψεις των διαδρομών «Γραμμένη» και «Δίβρη», δυτικά και βόρεια της Λαμίας, πριν την επιστροφή στην ΠΕΛ για τον τερματισμό στις 15:04.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έχει συνολικό μήκος 867,72 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 237,89 είναι αγωνιστικά και αποτελούν τις 12 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.


Το ωράριο των ειδικών διαδρομών μπορείτε να δείτε εδώ.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Στην εκκίνηση θα βρεθούν 19 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5.
Σίγουρα αυτός που ξεχωρίζει είναι ο νικητής των δύο πρώτων αγώνων του ERC, o Ρώσος Lukyanuk με FORD Fiesta R5. Κάτω από τον Παρθενώνα θα βρεθούν επίσης οι:
-Bruno Magalhaes: ο τετράκις πρωταθλητής Πορτογαλίας αναζητά τη νίκη για να καλύψει το χαμένο έδαφος των προβλημάτων που τον άφησαν έβδομο στα Κανάρια.
-Norbert Herczig: τετράκις πρωταθλητής Ουγγαρίας.
-Grzegorz Grzyb: πρώην πρωταθλητής Πολωνίας, είχε τερματίσει τρίτος πέρσι.
-Lukasz Habaj: διάδοχος του Kajetanowicz στο «θρόνο» της Πολωνίας.
-Eyvind Brynildsen: ο ταχύς Νορβηγός έχει αγωνιστεί στο Ακρόπολις επί WRC.
-Ιορδάνης Σερδερίδης: ο ελληνικής καταγωγής οδηγός, με βελγική αγωνιστική άδεια, είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής WRC Trophy του 2017.
-Γιώργος Φιλιππίδης: ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2016 επιστρέφει με το SKODA Fabia R5 για να εξιλεωθεί για την περσινή εγκατάλειψη στο τέλος του αγώνα.
-Αλέξανδρος Τσουλόφτας: ο Κύπριος είναι ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα της Ευρώπης, και φέτος θέλει το βάθρο που οριακά έχασε πέρσι.
-Σίμος Γαλαταριώτης: ο πολλαπλός πρωταθλητής Κύπρου κάνει ένα βήμα παραπάνω στο Ακρόπολις με το SKODA Fabia R5.
-Θέμης Χαλκιάς: ο μόνιμος πρωταγωνιστής των ελληνικών ράλI πραγματοποιεί το όνειρό του, να αγωνιστεί στο Ακρόπολις με κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο, εξασφαλίζοντας για πρώτη φορά φέτος ένα SKODA Fabia R5 της Motorsport Italia.
-Paulo Nobre: ο Βραζιλιάνος αποδεσμεύτηκε από τις επιχειρήσεις του για να επιστρέψει φέτος στα ράλι, και στο Ακρόπολις μετά το 2012.
-Orhan Avcioglu: O Τούρκος είναι ο περσινός νικητής του FIA Balkan Rally Trophy
-Juuso Nordgren: ένα νέο μεγάλο ταλέντο από τη Φινλανδία, μόλις 21 ετών, είναι μέλος της εργοστασιακής SKODA Motorsport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Τις συμμετοχές του ERC μπορείτε να δείτε εδώ.



Τα 45 πληρώματα που συμμετέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα μπορείτε να δείτε εδώ.

Όσοι βρεθούν στις ειδικές διαδρομές (δείτε εδώ τις προσβάσεις) για να πάρουν μια...γεύση από Ράλι Ακρόπολις, θα πρέπει να να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, γιατί πάνω από όλα είναι η ασφάλεια τόσο των θεατών όσο και των πληρωμάτων.
 



Δείτε εδώ video με το «αυθεντικό» Ράλι Ακρόπολις του 1998.

 

Ημ/νία καταχώρησης: 31/5/2018